به گزارش ایرنا، حسین عباسی روز سه شنبه در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با بیان اینکه پیشوا دروازه خروجی استان تهران در جنوب شرق استان است افزود: باید تلاش کنیم تا با دادن مزایای جذاب به سرمایه گذاران آنان را برای حضور در این شهرک که رونق اقتصادی برای این شهرستان به همراه دارد تشویق کنیم.
وی تصویب خروج شهرک صنعتی پیشوا از محدودیت شعاع 120 کیلومتر، ارائه تخفیف در تعرفه ها، تغییر در قیمت اولیه، تقسیط در پرداخت و تنفس پرداخت های اولیه برای سرمایه گذاران شهرک صنعتی پیشوا را از جمله مزایایی ذکر کرد که می تواند سرمایه گذاران را برای حضور در این منطقه اقتصادی ترغیب کند.
عباسی اظهار داشت: سال گذشته مکاتباتی با استانداری تهران در خصوص ارائه مشوق به سرمایه گذاران صورت گرفت و به نظر می رسد که با نگاه مثبت مجموعه استان، می توان آینده خوبی را برای این منطقه اقتصادی با حمایت های شرکت شهرک های صنعتی استان انتظار داشت.
فرماندار پیشوا با اشاره به قابلیت شهرستان در بخش کشاورزی گفت: استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی این بخش و صنایع غذایی در اولویت شهرک صنعتی پیشوا قرار دارد.
وی تصریح کرد: در حالی که پیشوا از نظر کشاورزی، از شهرستان های پیشرو در استان تهران به حساب می آید ولی صنعت در شهرستان بسیار ضعیف است و ضروری است تا از ظرفیت کشاورزی جهت توسعه صنعتی به نحو مطلوب استفاده کنیم.
عباسی افزود: بنا داریم با توجه به پتانسیل شهرستان در بخش کشاورزی، بیشتر صنایع تبدیلی و تکمیلی این بخش و صنایع غذایی را در شهرک صنعتی پیشوا مستقر کنیم.
وی تأکید کرد: سرمایه گذاران همواره سهل الوصول ترین و پیشرفته ترین شهرک ها را انتخاب می کنند؛ لذا باید مشوق هایی را برای سرمایه گذاری در پیشوا در نظر گرفت.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.