روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۷۵ خود را به سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت اختصاص داد و نوشت: البرز یکی از استان‌های پیشران در تجلی رونق تولید.

اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی مستقر در پاساژهای البرز، قبل از ورود به مجلس خود را وامدار دیگران نکنید، داورهای خارجی دارای مشابه ایرانی از فهرست بیمه خارج می‌شوند و ورزشگاه انقلاب به تعمیرات اساسی نیاز دارد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «ایده‌آل عاطفه‌ها نیازمند فرهنگسازی» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار مهمترین تیتر شماره ۱۲۷۸ خود را به سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت اختصاص داد و نوشت: رشد صادرات البرز فراتر از انتظارها و ۲ برابر میانگین کشور است.

سه ندامتگاه البرز بیش از ظرفیت زندانی دارند، جمع‌آوری متکدیان و دستفروشان آزادراه تهران – کرج – قزوین، هر ساله بیش از ۸۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می‌شود و الکترونیکی شدن قبوض گاز مشترکان از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«هفته نیروی انتظامی گرامی باد» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۵۹۷ خود، ترور سردار سلیمانی با شکست مواجه شد، فروش ۳۵۰۰ بلیت در چند دقیقه و یاد شهدا در کشور امیدبخش و جهت‌بخش است را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

همچنین روزنامه دنیای نیز هوادار در شماره ۳۲۱ خود، «رفت از سر ورزش، تاج سر ارزش»، به نماینده‌ای که خودش را قبل از ورود به مجلس وامدار کرد رای ندهید! و برخی مسئولان نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت هستند را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد. 

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/۶۹۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.