به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان با بیان اینکه راه‌اندازی این مجتمع می‌تواند ظرفیت ارزشمندی برای استان باشد و نیاز مردم را برطرف سازد، اظهارکرد: با توجه به مهیا شدن زیرساخت‌ و قابلیت خوبی در مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل توسط شهرداری اردبیل و طرح توجیهی جهاددانشگاهی اردبیل برای احداث مجتمع سلامت، قطعا بستر خوبی برای اجرای این طرح وجود دارد.

احداث مجتمع سلامت در اردبیل و توسعه گردشگری

وی با بیان اینکه پروژه‌های پیش‌بینی شده در مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل در راستای ارتقاء سلامت عمومی و سطح زندگی مردم است، ادامه داد: احداث و راه‌اندازی مجتمع سلامت توسط جهاددانشگاهی استان مطابق با اهداف شهرداری اردبیل است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: نیازسنجی و برنامه‌های جهاددانشگاهی بسیار مناسب پایه‌ریزی شده است و با توجه به قابلیت و ظرفیت خوبی که در این نهاد وجود دارد می‌تواند در توسعه استان تاثیرگذار عمل کند.

لطف‌اللهیان بیان  کرد: شهرداری اردبیل در طرح عمرانی شورابیل کلیه زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و همچنین سلامت فراهم کرده است که جهاددانشگاهی نیز می‌تواند در این راستا فعالیت خود را در جهت توسعه استان گسترش دهد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1265119
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.