به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد ملی نخبگان البرز افزود:  باید همایشها و گردهماییهای بسیاری برای نخبگان برگزار شود چراکه پویایی در این زمینه به نفع مردم است.

وی تاکید کرد: کارهای بزرگ را به دست انسان های بزرگ داد تا با دید و کار کارشناسی به بررسی اصول و اقدامات موثر دراین زمینه بپردازند.

شهبازی گفت: فعالیت بنیاد ملی نخبگان از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل امروز در این مراسم با علاقه خاصی شرکت کردم.
وی ادامه داد: نقش نخبگان در توسعه، عمران و آبادانی کشور بسیار تاثیرگذار است و امروز شاهد آن هستیم شرکت های دانش بنیان، فن بازارها و استارت آپ ها در مسیر رشد کشور نقش آفرینی می کنند.
شهبازی اظهار داشت: اکنون دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به نخبگان دارد از این رو ضرورت دارد که این بنیاد عظیم و پرظرفیت ارتباط تنگاتنگی با صنعت برقرار کند تا شاهد تحولات بزرگی در تولید و صنعت باشیم.
وی افزود: نخبگان می توانند با نبوغ خاص خود در عرصه های مختلف حضور یافته و در تصمیم سازی های بزرگ شرکت داشته باشند.
استاندار البرز اضافه کرد: از رئیس جدید بنیاد ملی نخبگان البرز انتظار می رود که شرایطی را فراهم کند تا استاندار جلسات و نشست های تخصصی به منظور بهره برداری از این ظرفیت داشته باشد.

اکنون استان البرز با وجود مراکز پژوهشی و تحقیقاتی مانند موسسه سرم سازی رازی، موسسه تحقیقات دام و طیور، موسسه تحقیقات و اصلاح بذر و نهال، پژوهشگاه مواد و انرژی، بخش هایی از انستیتو پاستور ایران و در مجموع حدود ۵۴ مرکز علمی و تحقیقاتی و نخبگانی که دراین مراکز مشغول فعالیت هستند با برنامه ریزی در تلاش برای کسب سرافرازی برای میهن اسلامی در سطح بین الملل است.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.