به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، در جلسه اختتامیه این ممیزی ابتدا معاون منابع انسانی شرکت سخن خود را با جمله هایی از کتاب معجزه ۶ سیگما آغاز کرد اگر به من بگویی فراموش می کنم ، اگر به من نشان دهی به خاطر می سپارم و اگر در گیرم کنی آن را درک می کنم سبحانی گفت: ممیزی مرحله اول این فرصت را برایمان فراهم کرد که برای مرحله دوم ممیزی آماده باشیم.

سپس دکتر بهرامی فرسر ممیز شرکت توف نورد گفت : خوشحالیم از اینکه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان با عزم و جزم قوی توانسته اند در حوزه ریسک ها و فرصت ها ورود پیدا کنند و با رویکرد مبتنی بر ریسک توانسته اند ریسکهای خود را شناسایی کنند.

وی افزود در فرایند ممیزی اسناد و مستندات بررسی شد که این اسناد به روز رسانی و متناسب با الزامات جدید تهیه شده بود.

دکتر بهرامی فر عنوان کرد: از نظر تیم ممیزی آمادگی لازم در کارکنان شرکت جهت حضور ممیزی مرحله دوم وجود دارد و در اولین فرصت می شود برای صدور گواهینامه اقدام نمود.

سپس مدیر عامل شرکت با تقدیر از گزارش کامل و جامع دکتر بهرامی فر گفت :همکاران از این ممیزی به عنوان فرصت بهبود جهت انجام فرآیند های کاری استفاده کنند.

محمدی افزود : انشالله مواردی که دکتر بهرامی فر مطرح کردند با دید فرصت بهبود نگاه خواهیم کرد و موارد خواسته شده را با جدیت رعایت خواهیم کرد.

۴۶
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1248906
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.