غلامعلی طهماسبی روز سه شنبه به ایرنا گفت : اکنون بیشتر مناطق پرجمعیت روستایی این شهرستان دارای شبکه گاز طبیعی بوده و امسال نظرآباد در ردیف مناطق سبز کشور قرار می گیرد.

او با بیان اینکه اجرای جداسازی خطوط تغذیه قزوین- البرز یکی از مهمترین این اقدامات سال جاری بود، افزود: این طرح به طول هشت کیلومتر سال گذشته آغاز شد و امسال به بهره برداری رسید.

طهماسبی همچنین از افزایش ظرفیت ۲ برابری  ایستگاه تقلیل فشار نظرآباد خبرداد و گفت: از آنجایی که این ایستگاه از سال ۱۳۶۵ به مشترکان خدمات ارائه کرده بود، ظرفیت آن اشباع شد که با افزایش ظرفیت ۲ برابری آن، این مشکل نیز مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: در شبکه توزیع  نیز اقدامات خوبی همچون جمع آوری شیرهای انشعابات ، تبدیل شیرهای فلنجی به جوشی دفنی ، ارتقاء سیستم حفاظت از زنگ، انجام شده است.

رئیس اداره گاز نظرآباد خاطر نشان کرد: در صرفه جویی مصرف سوخت گرمکن ها با استفاده از جریان گرفتن از خروجی ایستگاههای CGS  موجب شده است تا میزان مصرف گاز در گرمکن های گازی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

طهماسبی، سال ۹۸ را سال پرکاری دانست و گفت: بازنگری کل شبکه GIS نظرآباد، خوشه‌بندی بیش از ۳۰۰ تولیدی از جمله شهرک گلخانه ای چوپان آباد،جداسازی کامل خطوط تغذیه گاز البرز از قزوین، عملیاتی شدن رفع تنگناها، برداشتن مختصات زمینی(GPS)، نشانه‌گذاری تأسیسات و گازدار شدن ۴ روستای باقی‌مانده این شهرستان ازجمله اقدامات سال جاری است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.