به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس  با اشاره به دیدار گروه های اردوی جهادی با مقام معظم رهبری افزود: کار جهادی یک کار برخاسته از ایمان است و انسان همه ظرفیت خود را پای کار بگذارد.

وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا شعار خدمت رسانی به محرومان در جامعه همگانی شود و منحصر به گروههای جهای نباشد.

وی گفت: در بروکراسی اداری کار امروز را به فردا می اندازند تا روزی را به شب برسانند اینکه حقوقی گرفته باشد بعضی از مسئولان شهرستان همینطوری هستند قدمی برای مردم برنمی دارند اسم آن کار جهادی نیست.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار هیئت یمنی با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: مبارزان جبهه مقاومت ، ولایت رهبر معظم انقلاب را در ادامه خط پیامبر اسلام و امیرالمومنین(ع) می دانند.

امام جمعه فردیس به ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت آزادگان سر افراز به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان حق زیادی بر گردن ما دارند چرا که آنان با تحمل رنج اسارت، ثبات قدم و استقامت خود را در دفاع از انقلاب و نظام و میهن به نمایش گذاشتند.

ایمانی افزود: وقتی در مقابل تحریم ها ، تهدیدها و فشارهای غربی ها ایستادگی کردیم و حرف دولت،ملت و رهبری یکی شد در مقابل آمریکاییها و غربی ها منفعل نشدیم.

خطیب جمعه فردیس اظهار داشت: وقتی پایبندی به نظام نشان دادیم امروز غربی ها اعلام می کنند دیگر تحریم آمریکا خیلی بر کشور ایران اثری ندارد و آمریکایی ها نمی توانند برگ برنده داشته باشند.

وی افزود: زیرا تمام تلاش ترامپ این بود برای انتخابات سال 2020 برگ برنده ای داشته باشد و مسئله ایران و کره شمالی را حل کرده باشد بتواند سیاست ها را اعمال کند ملت ایران مقاومت دارد و مقاومتی که در کشورهای سوریه، یمن و لبنان و عراق جواب داده است آمریکایی ها و غربی ها در مقابل این مقاومت مجبورند کوتاه بیایند.

ایمانی افزود: در ائتلافی که آمریکایی ها تشکیل دادند که ایران نتواند تنگه هرمز را ببندد و غربی ها عقب نشینی کردند تنها کشوری که اعلان آمادگی کرد اسرائیل است.

وی معتقد است که مقاومت کشور ایران قطعا جواب می دهد و دشمنان در این منطقه نابود خواهند شد و ملت یمن، فلسطین به زودی شاهد پیروزی خواهند بود.

وی با بیان اینکه طرح های آمریکا تا به امروز با شکست مواجه شده است ، خاطر نشان کرد: به طور یقین طرح های آینده اش هم همچون معامله قرن و دیگر بحث هایی که منطقه پیگیری می کند با شکست مواجه خواهند شد.

امام جمعه فردیس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند آنها در طرح خاورمیانه بزرگ می خواستند یمن ،سوریه و عراق را تجزیه کنند تا به امروز موفق به این کار نشدند و آمریکایی ها در تمام سیاست های خود در آینده با شکست مواجه خواهند شد.

7413/۶۹۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.