معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون 17 واحد تولیدی و صنعتی غیر فعال به چرخه تولید بازگشته‌اند.

امیر تورج کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع 77 واحد صنعتی و تولیدی استان مجدداً به چرخه تولید بازگشته‌ و امسال هم با تلاش‌های صورت گرفته موفق شده‌ایم 17 غیر فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی ادامه داد: این اقدام با توانمندسازی این واحدها از طریق حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان صورت گرفته است.

وی توضیح داد: این شرکت با برگزاری دوره‌های آموزشی برای صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، روش‌ها و سازوکار کسب و کار نوین، فروش تولیدات، بازاریابی محصولات و ... را به آنها آموزش می‌دهند تا واحدهای تولیدی بتوانند در شرایط کنونی روی پای خود بایستند.

وی تصریح کرد: علاوه براین، این شرکت با معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی به بانک‌های عامل، شرایط دریافت تسهیلات وام کم بهره با بازپرداخت طولانی را برای صاحبان این واحدها فراهم می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای پرداخت تسهیلات اعتباری به واحدهای تولیدی، زمینه استفاده از شرایط ضمانت صندوق صنایع کوچک را فراهم می‌کنیم.

کلانتری توضیح داد: با راه‌اندازی کلینیک کسب و کار در استان که 9 گروه اصلی و 44 گروه فرعی دارد، صاحبان واحدهای تولیدی استان می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف حقوقی، عارضه یابی، نظام مدیریت، فناوری اطلاعات و ... بهره بگیرند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت برای رصد مستمر وضعیت واحدهایی که مجددا به چرخه تولید بازگشته‌اند، برنامه بازدید از آنها را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا در جریان مشکلات آنها قرار بگیرند.

کلانتری تصریح کرد: واحدهایی که به تازگی به فرایند تولید بازگشته اند، شرایط سختی دارند و هر آن ممکن است مواردی پیش بیاید که مجددا با کاهش تولید  مواجه شوند به همین دلیل باید حمایت‌های ویژه‌ای از آنها صورت بگیرد که بتوانند دربازه زمانی مناسب به ثبات برسند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.