به گزارش ایرنا، این رقابت ها با حضور ۱۰ تیم و به مدت چهار روز در سه استان کشور انجام که تیم هیات فوتبال استان البرز در گروه اول رقابت ها به میزبانی تهران با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

منصور بیک وردی رئیس هیات فوتبال البرز با اشاره به توافق های صورت گرفته با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در فوتبال بانوان استان گفت: این شروع کار ما است و به طور یقین در ادامه بهترین امکانات و هزینه ها در اختیار فوتبال بانوان استان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد : ما اهداف بلند مدتی داریم و می خواهیم با مدیریت و همکاری در کوتاه ترین زمان به بالاترین سطح فوتبال بانوان کشور برسیم.

به گفته بیکوردی بزرگ ترین حسن این تیم حضور چند ملی پوش باتجربه در بین جوان ترهامی باشد که با وجود مربیان با دانش، بانوان با استعداد و ظرفیت های بالای استان این تیم یک دست و جوان می تواند بهترین نتایج را کسب نماید.

نسیم پیله ور نائب رئیس هیات بانوان فوتبال البرز نیز گفت: این استان سرشار از دختران با استعداد در بخش فوتبال است، این استعدادها به قدری فراوانن که ما برای تشکیل این تیم مجبور به خط زدن دختران با استعداد زیادی در لیست نهایی شدیم.

حضور یک نماینده از استان البرز در فوتبال بانوان کشورکم است و می بایست با برنامه ریزی های بیشتر نمایندگان بیشتری در فوتبال بانوان کشور معرفی نمایید.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.