رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از ادامه اجرای طرح ستاد تنظیم بازار استان در توزیع شکر با همکاری اتحادیه‌های صنفی خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه البرز، بهروز حصاری گفت: این طرح با همراهی مستمر ستاد تنظیم بازار استان البرز و همکاری اتحادیه‌های خواربار فروشان، سوپر مارکت داران، قنادان و نانوایان از چندی پیش آغاز شده است که طی آن  شکر مصرفی و مورد نیاز خانوارها و واحدهای تولیدکننده شیرینی و کیک با نظارت مستقیم اتحادیه‌های مذکور میان متقاضیان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع  شکر دولتی فقط از طریق واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر امکان پذیر است و هرگونه خرید و فروش شکر در واحدهای فاقد پروانه کسب ممنوع است.

حصاری ضمن تشکر ازهمکاری‌های دلسوزانه  هیات مدیره اتحادیه‌های مذکور در اجرای دقیق طرح‌های ستاد تنظیم بازار استان البرز خاطر نشان کرد: نرخ مصوب دولتی برای هر کیلوگرم شکر 3400 تومان است و شهروندان محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این رابطه می‌توانند مراتب را از طریق  شماره تماس‌های 5-32218154 به ماموران واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز اطلاع دهند.

وی افزود: هیج گونه نگرانی از بابت کمبود این محصول در کشور وجود ندارد و روند توزیع آن با دقت و نظارت اتحادیه‌های صنفی در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.