به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان البرز افزود: مسئولان به ویژه اعضای ستاد انتخابات استان خواست مراقب رفتارهای خود در مسیر انتخابات باشند و با حفظ و صیانت از آراء مردم بسترهای لازم را به منظور مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

وی  با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم به واسطه عملکرد ما به دیگران آسیبی وارد شود، بیان داشت: انتخابات در معنای به واقعی کلمه یعنی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود. در این زمینه بر تمام مدیران و  مسئولان واجب است با حفظ و حراست از آراء مردم علاوه بر ایجاد بسترهای لازم به منظور مشارکت حداکثری شاهد پیروزی فضایل اخلاقی و انسانی بر رذایل جامعه شده و امید، اعتماد در دل مردم زنده و مانا شود.

ناجی  ادامه داد:  بهره گیری از آیات عمیق الهی و سرلوحه قرار دادن آن در مسیر خدمت به مردم،  می تواند مدیران و تصمیم گیران نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری کرده و نقش بسزایی در رشد و توسعه فضایل اخلاقی در جامعه داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه توجه به فضایل انسانی و اخلاقی مدیران را از فریفته شدن به اسباب دنیوی بی نیاز می کند، یادآور شد: اگر این مهم در مدیریت مدنظر و توجه قرار گیرد مسئولان  در امان مانده و سبب بازگشت انسان به فطرت الهی خود که همانا دمیده شدن روح خداوند در کالبد انسان است، تقویت و تحکیم کند.

ناجی افزود: ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ماموریت انسان رشد و توسعه فضایل اخلاقی است، نه به آن دلیل که مسلمان هستیم بلکه به واسطه انسان بودن در مقابل جامعه و روز محشر باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.
به گفته وی در چنین شرایطی است که مسیر اخلاق و انسانیت راه خود را بازشناخته و اجازه نمی دهد هر رفتاری از انسان که امروز به دلیل بی توجهی به ویژه در عرصه سیاست که به عرصه ای برای جدال و کسب قدرت تبدیل شده است، سر بزند. 

انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سالجاری برگزارمی شود.
۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.