روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر شماره ۱۴۳۸ خود را به اظهارات دادستان عمومی و انقلاب کرج اخصاص داد و نوشت: رفع تصرف یک میلیون متر مربع از اراضی ملی در کرج.

سارقان سابقه دار البرز زیر ذره بین پلیس، بازار تلفن همراه نیاز به افزایش عرضه و داماد ۸۰ ساله از پشت میله ها نجات یافت از دیگر عناوین مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله روزنامه پیام آشنا هم مطلبی با عنوان «ایثار حیات» درباره اهدای خون منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۳۷ خود اظهارات رئیس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: ضریب بندی مناطق، مشکل اجاره مسکن را حل می کند.

دستگیری عنصر فعال فرقه صهیونیستی بهائیت در البرز و برگزاری جشن ازدواج ۱۱۰ مددجوی نوعروس البرزی از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «حفاظت از منابع طبیعی امری ضروری است» منتشر شده است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۵۴۷ خود اعراب خلیج فارس و رویای دور زدن تنگه هرمز، نخستین بنزین ایران از پایشگاه ستاره خلیج فارس صادر شد و به جای حذف صفر قیمت ها را پایین بیاورید را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

سرمقاله این روزنامه هم به مطلبی با عنوان «جایگاه نظام پرستاری در ساختار سلامت کشور» اختصاص یافته است.

از مجموع ۲۱۸ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۵۹ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.