به گزارش ایرنا ، محمدجواد کولیوند روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس  از فرماندار و مجموعه آبفای فردیس خواست بزرگترین پروژه ملی و نیاز اساسی این شهرستان  را پیگیری کنند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه منابع کشور به درستی میان سازمان ها و ادارات تخصیص نمی یابد، گفت: این موضوع نشان از عدم وجود مدیریت برنامه ریزی های مناسب دارد.

این نماینده  مجلس  با بیان اینکه باید به برنامه های کلان کشور آگاه بود و به زیر مجموعه خود را نیز توجه داشت، خاطرنشان کرد: اکنون درآمد دولت با مشکل مواجه شده است.

کولیوند صرفه جویی را یکی از مهمترین نیازهای  کشور خواند و افزود: باید بدانیم در سیستم اداری چه میزان صرفه جویی از جمله در برق  وهزینه های جاری شده  و امروز که دولت در فشار سنگین منابع و تحریم ها است، پاسخگویی با اخلاق به مردم، مردم را نسبت به نظام امیدوار و دلگرم می کند.

به گفته وی در برخی از ادارات پاسخ یکروزه بیش از سه ماه به طول می انجامد و مدیران دستگاه ها از زیر مجموعه خود بی خبرند و مدیریت میانی و پایینی دستگاه های اداری زیر سایه مدیریت کلان گم شدند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و اسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملکرد ادارات و سازمان ها سبب افزایش هزینه های مردم شده است، گفت: مردم برای دریافت پاسخ یک نامه  پنج بار به یک اداره مربوطه مراجعه می کنند و این نشان می دهد که فرهنگ خدمات رسانی به مردم از یاد رفته است.

وی با اشاره به اینکه اساس کشور باید مبتنی بر خدمت به مردم باشد، اضافه کرد: خروجی کار دستگاه ها برای مردم زمان بر شده  است.

کولیوند با بیان اینکه نمونه های بسیاری در خصوص عدم تکریم ارباب رجوع در ادارات البرز وجود دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم به دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص مراجعه می کنند.

وی بزرگترین عیب کشور را تریبونی و مطبوعاتی صحبت کردن مدیران دانست و گفت: مدیران در شورای اداری باید خطاها را به یکدیگر تذکر دهند و به گونه ای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.