به گزارش ایرنا، عطا الله ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز  روز شنبه در بازدید از دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه و مراکز پژوهشی می توانند با کمک هم به حل مشکلات مختلف کشور به خصوص در زمان تحریم کمک کنند، این همکاری ها زمینه هم افزایی و تقویت توان مشترک بین دانشگاه و مراکز پژوهشی می شود.

وی با بیان اینکه دولت در صدد ایجاد فضای پژوهشی با حضور کارورزان و کارآمدان حوزه علم و تخصص است،  اظهار داشت:طرح های  مطالعاتی فرصتی  مغتنم برای کشور است و مجموعه های پژوهشی جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری می توانند در این رابطه هم افزایی داشته باشند.

همچنین پیشنهاد همکاری متقابل بین دانشگاه جامع خوارزمی و پارک علم و فناوری را مانند سال های قبل بسیار مفید، ارزشمند و دارای قابلیت رشد دانستند.

حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی نیز در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه خانه پژوهشگران و فناوران است گفت: دانشگاه ماموریت گرا و هدف اش توسعه هر چه بیشتر بخش پژوهش است.

وی پیشنهاد داد که در حوزه علوم انسانی نیز مراکز رشد فعال شوند و همانگونه که در صنعت به دنبال حضور اساتید دانشگاهی هستیم باید نقش صنعتگران را در دانشگاه نیز تبیین کنیم.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.