به گزارش ایرنا، حجت الاسلام‌والمسلمین محمدحسین  روحی یزدی  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج گفت:   تحریم وزیر خارجه کشورمان توسط آمریکا  بیانگر اوج ناامیدی و وحشت دولت این کشور از مطرح شدن حقایق و خواسته های به حق  ملت ایران است.

وی با اشاره به سخنان مقام معطم رهبری  در خصوص وضعیت ایالات متحده آمریکا گفت: آمریکا در  راه افول است و یکی از مشخصات آن وجود ترامپ در راس این کشور است که همه در باره آن به بدی سخن می گویند.

حجت الاسلام روحی یزدی بیان داشت : دلیل تبلیغات وسیع دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را اقتدار نظام‌ و قطع منافع نامشروع آنها در کشورمان است و مستکبرین که تلاش هایشان برای سلطه بر کشورمان بدون ثمر مانده با حربه تبلیغات و وارونه جلوه دادن حقایق و اهداف نظام‌  جمهوری اسلامی سعی دارند مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب و نظام  اسلامی بدبین کنند.

وی ادامه داد: مستکبران  در راس آن ها آمریکا از اینکه تاکنون نتوانسته اند بر اذهان امت اسلامی نفوذ کنند بسیار عصبانی و درمانده شده اند.

روحی یزدی با  تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)  گفت : این امام همام منشاء برکات فراوانی برای جهان اسلام بوده است .

وی به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ١٢ مرداد ماه ١٣٥٩ به فرمان حضرت امام خمینی (ره)  اشاره کرد و گفت: این شورا همواره دارای آثار و برکات فراوانی بوده است.

روحی یزدی به آثار مخرب تبلیغات منفی در دنیای امروز اشاره کرد و افزود:  امروزه تبلیغات از سلاح و برخوردهای نظامی موثر تر است.

وی با ذکر این نکته که  امروز دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از تبلیغات منفی استفاده می کنند ، اظهار داشت: بهترین شاهد مثال در این زمینه فرمان ترامپ رییس جمهور بی خرد آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی است که گفته است باید با تبلیغات مردم را از مسئولان نظام جمهوری اسلامی جدا کنیم و بین مردم و نظام  فاصله بیندازیم. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ترامپ اعلام کرده که جمهوری اسلامی در کدام میدان پیروز بوده است گفت: ترامپ باید برود کارنامه ایران را در هشت سال دفاع مقدس مطالعه کند و بعد بیایید اظهارنظر کند، جمهوری اسلامی در جنگ ۸ ساله  با وجود  همه کمک‌های که کشورهای بزرگ دنیا از عراق کردند پیروز شد، باید مراقب اختلاف افکنی آمریکا بود امروز تخریب مسئولان و مردم و ایجاد بدبینی در دستور کار آمریکا قرار دارد.

۷۴۱۱/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.