استاندار البرز در آستانه روز خبرنگار، فرمانداران، دستگاه های اجرایی و شهرداران را موظف به تجلیل از طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی طی نامه ای به فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، از مدیران مربوطه خواست که نسبت به برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران استان، اقدام کنند.

در متن این ابلاغ از سوی شهبازی  استاندار البرز آمده است:

روز خبرنگار، فرصت ارزشمندی برای تجلیل از طلایه داران عرصه آگاهی و حقیقت جویی است که چشم بینا و زبان گویای مردم و یاوران فرهیخته جبهه خدمت رسانی به هموطنان شریف هستند؛  مجاهدان عاشقی که با بیان واقعیت ها و امداد قلم خویش هم مسئولان را از ظرایف و زوایای مختلف مسایل جامعه و مشکلات شهروندان مطلع می کنند و هم نهال امید مردم را با انعکاس زحمات و خدمات ارزشمند مسئولان در تند باد یاس آفرینی ها و توطئه های دشمنان انقلاب حفظ می کنند.  

از این رو شایسته است با توجه به نزدیک شدن روز خبرنگار ترتیبی اتخاذ نمائید تا به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان و خبرنگاران فعال در آن حوزه ، به نحو مطلوب تقدیر به عمل آید.

ضمنا مقرر فرمائید اقدامات انجام گرفته به همراه عکس و گزارش مراسم مربوطه نهایتا تا تاریخ 31/ 5/ 1389 به اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال شود.

همچنین روابط عمومی استانداری موظف است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از برگزاری مراسم، تهیه و به اینجانب ارائه نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.