مرتضی جلالیان با اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار کرد: به طور شبانه‌روز در حال شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد قاطع و قانونی با عاملان این نوع ساخت و سازها هستیم. 

وی گفت: به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف‌های غیرقانونی، برنامه‌ریزی کاربردی با همکاری حوزه‌های خدمات شهری و شهرسازی در نظر گرفته شده که به زودی اجرایی می شود.

این مسئول افزود: ساخت و ساز غیرمجاز نه تنها موجب آسیب جدی به سیمای شهر می‌شود بلکه از نظر فنی به جهت عدم استحکام و ساخت غیراصولی، جان شهروندان را به خطر می اندازد.

وی بر قانون‌مداری و اهتمام ویژه دستگاه‌های ذیربط در برخورد با هرگونه عملیات ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد و گفت: منطقه ۲ با فعال‌تر کردن گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه جلوگیری می‌کند.  

مدیر منطقه از صاحبان املاک خواست قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز (تخریب، تعمیر، تعویض سقف، دیوارچینی و ...) به شهرداری مربوطه مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند، در غیر این‌صورت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد قانونی می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1220253
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.