امام جمعه کرج گفت: نتایج برخی پژوهش‌های نهادهای اطلاعاتی آمریکا حاکی از فروپاشی اسرائیل تا سال 2025 است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، آ یت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه چهارم مرداد کرج گفت: اخیراً رسم شده برخی برای دروز زدن قانون، اگر فردی مسأله دارد وی را سرپرست می‌کنند، این درست نیست و کسی که صلاحیت ندارد سرپرست هم نباید باشد.

حسینی همدانی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری هم گفت: گاهی برخی نامزدها در دوره‌های پیشین مسئولیت‌هایی داشته‌اند، استاندار یا فرماندار بوده‌اند یا در مجلس مسئولیتی داشته‌اند وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم تخلفاتی هم انجام داده اند   همین موضوع دلیل مناسبی برای عدم صلاحیت و رأی ندادن به آنها است که ممکن است شورای نگهبان در مقطعی که صلاحیت‌ها را بررسی کرده این قبیل تخلفات را احراز نکرده باشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در دوره فعلی مجلس نیز دیده شده برای فرار از قانون یک قانون دیگری را تصویب می‌کنند گفت: این کار منکر است و باعث تضعیف مجلس و ضرر ملت خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی در مرداد ماه اشاره و اعلام کرد: دشمنان به شدت از نماز جمعه هراس دارند، این تریبون نماد مقاومت 40 ساله ماست و ایستادگی ملت ما را نشان می‌دهد.

حسینی همدانی در بخشی از خطبه‌ها هم به زمان بر شدن ساخت مصلی کرج اشاره و تصریح کرد: احداث مصلی اهمیت زیادی دارد اما هنوز تمام نشده است.

امام جمعه کرج در ادامه به مسائل منطقه هم اشاره و اعلام کرد: نتایج برخی پژوهش‌های نهادهای اطلاعاتی آمریکا حاکی از فروپاشی اسرائیل تا سال 2025 است.

وی ادامه داد: ملت ما نیز در جنگ تمام عیار با آمریکا و دشمنان این را درک کرده که با مقاومت می‌تواند بر دشمنان پیروز شود، در نتیجه نباید صحبتی از مذاکره مطرح شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.