معاون اول رئیس جمهور و جمعی از وزرا برای بازدید و بهره برداری از پروژه های عمرانی، صنعتی و کشاورزی البرز به این استان سفر کردند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی گفت: معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از وزرا به بازدید پروژه های عمرانی و راه سازی و افتتاح 2 پروژه صنعتی و کشاورزی استان البرز می پردازد و در ادامه نیز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی حضور می یابد.

وی ادامه داد: بازدید از پروژه قطار برقی گلشهر-شهرجدید هشتگرد و ادامه آزادراه شهید همت در البرز در برنامه های سفر امروز قرار دارد.

شهبازی با اشاره به اینکه البرز علی رغم مساحت کم در حوزه کشاورزی بسیار فعال و تاثیرگذار است، گفت: امروز افتتاح شرکت پرورش و تکثیر ماهی البرز کاسپین نیز با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی صورت می گیرد.

وی افزود: افتتاح فاز توسعه شرکت ساخت و مهندسی لوکوموتیو مپنا نیز به عنوان یک طرح ملی در البرز با حضور دکتر جهانگیری محقق و تفاهم نامه هایی نیز برای توسعه و عمران استان بین مقامات ملی منعقد می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: برای این سفر چندین پروژه با حدود هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار و بیش از 10 هزار اشتغال پیش بینی شد که به دلیل محدودیت زمان، تعدادی از پروژه ها در دستور برنامه های امروز قرار گرفت.

وی گفت: امروز تعدادی پروژه با اعتباری بیش از 300 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 500 نفر با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری می رسد و باقی پروژه ها نیز طی روزهای آینده با حضور سایر مسئولان ملی طی مراسمی آغاز خواهند شد.

شهبازی افزود: در ماه های اخیر هیچ کدام از سفرهای مقامات ملی به استان، بدون اخذ اعتبار و موافقت نامه در مسیر توسعه، رشد و آبادانی استان نبوده و توفیق یافته ایم که از تمامی این سفرها بهره هایی برای آینده استان و مصوباتی در راستای خدمت به مردم شریف البرز داشته باشیم، که مشروح آن نیز بزودی در نشست خبری مرداد ماه به اطلاع عموم رسانده می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.