نائب رئیس شورای شهر کرج گفت: هر گونه به‌ کارگیری و جایگزین کردن نیرو توسط سازمان ها و واحدهای وابسته به شهرداری ممنوع است.

به گزارش ایلنا، منصور وحیدی در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی کرج با اشاره به مصوبه جلسه ششم کمیسیون نظارت و تحول اداری نیروهای شرکت های تامین نیرو که در شهرداری کرج مشغول به کار هستند باید به مناطق و سازمان ها منتقل شوند، اظهار کرد: مصوبه شورا به صورت لایحه از سوی شهرداری ارائه شد که مورد موافقت اعضاء شورا قرار گرفت لذا ضرورت دارد که لایحه مذکور اجرایی شود.

وی تاکید کرد: قدرت شورا بالاتر از افراد است و باید بر اساس تصمیم گیری شورا عمل شود نه نفوذ افراد.

این مسئول بیان کرد: مقرر شده است تعداد  105 نفر نیروی اداری که قرار داد شرکتی دارند و در شهرداری کرج مشغول به کار هستند به مناطق و سازمان ها منتقل شوند و مدیر کل سرمایه انسانی از نیروهای قراردادی که قرار داد کارگری دارند و در شهرداری مرکز مشغول به کار هستند جایگزین آن ها شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: شهرداری کرج مکلف است به منظور تهیه بانک اطلاعاتی پرسنلی ساماندهی و مدیریت و نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد نیروها و شرکت های تامین نیرو و کلیه امور مربوط به نیروها و شرکت های تامین نیرو در اداره کل پشتیبانی ساماندهی و متمرکز شود هر گونه بکارگیری و جایگزین کردن نیرو راسا توسط سازمان ها و واحدهای واسطه وابسته به شهرداری ممنوع است.

وحیدی عنوان کرد: قراردادهای منعقده و جاری توسط سازمان ها و واحدهای تابعه می بایست به ارزیابی و نظارت بر عملکرد قرار داد نیروهای شرکت های مربوطه توسط شهرداری کرج انجام شود.

وی یادآور شد: مصوب شد مجموعه نیروهای حفاظت فیزیکی و در اختیار حراست در یک شرکت و سایر نیروها در شرکت دیگری که واجد صلاحیت های لازم و قانونی هستند متمرکز شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.