رئیس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه گردهمایی دانش‌آموختگان دانشگاه خوارزمی امسال به مناسبت 100 ساله شدن این دانشگاه برگزار شد، گفت: در این گردهمایی چهار نسل مختلف از دانش‌آموختگان دانشگاه خوارزمی حضور داشتند.

دکتر عزیزالله حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، گفت: گردهمایی دانش‌آموختگان دانشگاه خوارزمی معمولاً به طور دوره‌ای در ایام مختلف برگزار شده است.

حبیبی افزود: اما گردهمایی امسال که مناسبت 100 سالگی دانشگاه خوارزمی را هم با خود دارد به منظور ایجاد یک ساختار برای نهادینه شدن ارتباط با دانش‌آموختگان برگزار شده است و در این برنامه انتخابات هیئت مدیره کانون هم برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این گردهمایی 350 نفر از دانش‌آموختگان رشته‌ها و سال‌های مختلف حضور داشتند افزود: از این به بعد ارتباط با سرمایه عظیم دانش‌آموختگان به صورت منظم، پیوسته و ساختارمند انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: البته تشکلات دانش‌آموختگان دانشگاه خوارزمی سابقه 15 سال فعالیت را دارد اما به طور رسمی در وزارت علوم و وزارت کشور ثبت نشده بود و امروز از این مرحله عبور خواهد کرد.

حبیبی در ادامه تصریح کرد: در این گردهمایی چهره‌هایی حضور داشتند که سال 1345 دانشجوی این دانشگاه بوده‌اند، افرادی هم هستند که سال گذشته از خوارزمی دانش‌آموخته شده‌اند، این یعنی طیف گسترده‌ای از دانش‌آموختگان به فاصله سه تا چهارنسل در این گردهمایی شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموختگان دانشگاه خوارزمی سرمایه‌های ارزشمندی برای دانشگاه هستند به طوری که در برنامه امروز از معاون رئیس جمهور تا اساتید دانشگاه‌های مختلف حضور داشتند.

رئیس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه بیش از 300 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور دانش‌آموخته یکی از مقاطع در دانشگاه خوارزمی بوده‌اند اعلام کرد: در نظر داریم با یک تعامل دو طرفه از پتانسیل‌های علمی دانش‌آموختگان در جهت توسعه دانشگاه استفاده کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.