به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما برای اولین بار تجربه همکاری با سازمان همیاری شهرداری‌ها را در اجرای پروژه‌های عمرانی شاهد هستیم به طوری که قرار است با همکاری این سازمان و استفاده از دستگاه‌های مجهز سایر استان‌ها به ارزش یک میلیارد و ۵۶ میلیون تومان خط کشی خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر دستگاه مربوط به خط کشی خیابان‌ها و معابر را نداریم و مجبور هستیم تا با عقد قرارداد و به شکل پیمانکاری این پروژه را با کیفیت و سرعت به انجام برسانیم و به هیچ وجه دنبال برخی مسایل حاشیه‌ای و واسطه‌گری نیز در اجرای این پروژه‌ها نیستیم.

قصد افزایش بهای اجرای پروژه‌ها را نداریم 

شهردار اردبیل سازمان همیاری را یک نهاد عمومی و همراه و همکار با شهرداری اعلام کرد و افزود: قطعا مسایل مالی در اجرای این پروژه‌ها شفاف است و ما کار تامین رنگ و دستگاه مربوط را به سازمان همیاری واگذار کردیم تا به هر شکل ممکن با کیفیت مناسب این کار را انجام دهند که قطعا در تامین نقدینگی و در نظر گرفتن ۲۰ درصد هزینه مالی مازاد بر مبنای فهرست‌بهای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شده و به هیچ وجه ما قصد افزایش بهای اجرای این پروژه را نداریم.

لطف‌اللهیان گفت: ما البته کار را در برخی از مناطق و با گرفتن استعلام آغاز کردیم و امیدواریم در فصل کاری براساس مصوبه شورای شهر بتوانیم اولین تجربه همکاری با سازمان همیاری را به یک سرانجام خوش و مطلوب برسانیم.

وی ادامه داد: قرار بود پل بسیج را نیز این مجموعه عملیاتی کند که البته پروژه منجر به قرارداد نشد و به دلیل برخی ایرادات هنوز اجرای آن قطعی نشده است.

شهردار اردبیل همچنین به اجرای برنامه‌های مختلف در گرامیداشت روز فرهنگی اردبیل اشاره و تصریح کرد: براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور چهارم مرداد ماه روز فرهنگی اردبیل و شیخ صفی‌الدین نامگذاری شده که ما آمادگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این روز و معرفی توانمندی‌های اردبیل را در حوزه‌های مختلف داریم که انتظار می‌رود همه این فعالیت‌ها در راستای شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر استان اردبیل باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1210036
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.