معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام (ره) استان البرز، گفت: ۵۵ خانوار ایتام مددجو با حمایت کمیته امداد امام (ره) البرز و کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیران خانه‌دار شدند.

به گزارش ایلنا، سید هادی کرابی با اشاره به عزم جدی این نهاد برای خانه‌دار شدن تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در سال ۹۸ گفت: برای خانه‌دار شدن خانوارهای ایتام، چهار ضلع یک مربع شکل می‌گیرد که متشکل از کمک چهل میلیون تومانی کمیته امداد شامل بیست میلیون تومان بلاعوض و بیست میلیون تومان وام قرض‌الحسنه، کمک بیست میلیون تومانی خیران و پس‌انداز خانوارهای ایتام مددجو است.

وی بابیان اینکه تأمین مسکن اصلی‌ترین نیاز انسان‌هاست و خانه‌دار شدن خانوارهای مددجو موجب آرامش و امنیت روانی خواهد شد، افزود: ۵۵ خانوار ایتام مددجو با حمایت کمیته امداد البرز و کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیران خانه‌دار شدند.

کرابی با اشاره به اینکه برای سایر مددجویان تحت حمایت نیز در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت مسکن مهر و به‌طور مشخص شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خانوارهای مددجو را خانه‌دار کنیم، گفت: یکی از موانعی که مددجویان همواره برای رفع آن دچار مشکل هستند ضمانت تسهیلات مسکن مهر است که با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد با ارائه معرفی‌نامه کمیته امداد و دریافت اقرارنامه از مددجویان نسبت به تحویل واحدهای مسکونی به خانوارهای فاقد مسکن اقدام شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز عنوان کرد: با توجه به گرانی افسارگسیخته مسکن، میزان فعلی اعتبارات پاسخگوی نیاز مسکن جامعه هدف امداد امام (ره) در البرز نیست و برای شدن تمامی خانوارهای تحت حمایت این نهاد نیازمند یاری خیران هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.