وزیر امور کار و اجتماعی کشور سوریه با تاکید بر همکاری آموزش تربیت مربی فنی و حرفه ای، گفت: سرمایه اصلی در پروژه ها، نیروی انسانی است و از حمایت ایران در این زمینه، استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ریما قادری در جلسه ای که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، برگزار شد ، گفت: باعث خوشحالی است که در دیدار از کشور ایران به تبادل تجربیات مهم که در حوزه اجتماعی و اقتصادی جهان مطرح است، می پردازیم.

وی افزود: حمایت‌های سال‌های اخیر  رهبری و دولت ایران از دولت سوریه، باعث شد منطقه جنگ‌زده سوریه وارد مرحله بازسازی شود.

وزیر امور کار و اجتماعی کشور سوریه با تاکید بر همکاری آموزش مربیان فنی و حرفه‌ای، گفت: سرمایه اصلی در پروژه‌ها، نیروی انسانی است و از حمایت ایران در این زمینه، استقبال می‌کنیم به همین دلیل اصرار ویژه ای برای ورود نیروی ماهر و جوان باز می‌کنیم که نیاز اقتصادی را تامین کنیم.

وزیر کار و امور اجتماعی سوریه با اشاره به سند همکاری منعقد شده سال 2007 میلادی بین دو کشور که اجرایی نشد، اضافه کرد: حضور در ایران فرصت خوبی بود که همکاری سازنده بین دو طرف با قوت بیشتر دنبال شود و بازدید امروز از مرکز تربیت مربی فنی و حرفهای کشور ایران برای تصمیم گیری همکاری افزایش مهارت آموزی و آگاهی جوانان سوریه، موثر خواهد بود.

قادری گفت: از طریق گفت و گو و بازدید میدانی می توانیم گام عملی برای حرکت آموزش و تربیت مربی در سوریه داشته باشیم و امیدواریم در آینده نزدیک مسئولان مربوط  برای افتتاح این مرکز آموزشی در سوریه حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.