نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی هفته جلسات بسیاری با حضور مدیران استان در جهت توسعه البرز و ایجاد بسترهای اشتغال و رونق تولید برگزار می‌شود و مجموعه استان با اتحاد و انسجام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام برمی‌دارند.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه کارگروه زیربنایی با اشاره به وضعیت لکه صنعتی داشلیجه که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، گفت: این لکه صنعتی بین شهرستان‌های فردیس و کرج است و زیبادشت نام دارد و در مساحت 37 هکتار بیش از 47 واحد تولیدی و صنعتی در آن فعال هستند.

وی ادامه داد: در این لکه صنعتی که حدود 900 نفر مشغول به کار هستند، واحدهای تولیدی بزرگی مستقر است، بنابراین در دو هفته اخیر طی برنامه ریزی‌ها و بازدیدهای صورت گرفته، تصمیم گرفتیم که این منطقه را مانند لکه صنعتی ماهدشت تعیین تکلیف و شناسنامه‌دار کنیم تا صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در آن بتوانند از تسهیلات لازم برای رونق و توسعه فعالیت خود برخوردار شوند.

شهبازی گفت: تیم اقتصادی استان پای کار هستند و تمامی امکانات را برای رونق تولید در این منطقه انجام می‌دهند بر این اساس این بشارت را به مردم البرز می‌دهم که تبدیل لکه صنعتی داشلیجه به ناحیه صنعتی در کارگروه زیربنایی مصوب شده و در کمترین زمان ممکن در شورای توسعه استان مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه این منطقه به طور قطع پیوست و الزامات زیست محیطی را خواهد داشت، افزود: طی مذاکراتی با مقامات ملی در خصوص تصویب این ناحیه توفیق یافتیم که قول مساعد شرکت شهرک‌های صنعتی ایران را برای تحقق این امر دریافت کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته نیز در خصوص تبدیل لکه صنعتی ماهدشت به شهرک صنعتی توفیق یافتیم و اکنون نیز ناحیه صنعتی داشلیجه را شناسنامه دار خواهیم کرد.

استاندار البرز اضافه کرد: در این کارگروه موضوعات چند واحد دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به اهمیت روستاها و ایجاد بستر لازم در جهت مهاجرت معکوس و تقویت زیرساخت های روستایی مصوبات لازم با رای گیری و تعامل اعضا اتخاذ شد.

وی گفت: طی هفته جلسات بسیاری با حضور مدیران استان در جهت توسعه البرز و ایجاد بسترهای اشتغال و رونق تولید برگزار می‌شود و مجموعه استان با اتحاد و انسجام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام بر می‌دارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.