دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ورود دادستانی در جهت تکریم مساجد در جاد‌ه چالوس خبر داد و گفت: در این راستا دستور تشکیل هیئت امنای مساجد واقع در جاده چالوس و رسیدگی به مشکلات این مساجد از طرف دادستانی صادر شد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، حاجی رضا شاکرمی با تشریح اقدامات انجام شده در جهت تکریم مساجد در جاد‌ه چالوس بیان کرد: با توجه به اهمیت، حفظ و نگهداری مساجد بین راهی و تاکید بر اینکه جاده چالوس دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و محل تردد مسافران زیادی از کشور است، در همین راستا دستور تشکیل هیئت امنای مساجد واقع در جاده چالوس و رسیدگی به مشکلات این مساجد از طرف دادستانی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه اظهار کرد: در این خصوص مقرر گردید به قید فوریت نسبت به شستشوی فرش‌های مساجد، بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مساجد، سرویس شوفاژخانه مساجد، تامین گازوئیل مساجد و نظارت بر خادمین مساجد اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز بیان کرد: ۵۵ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها موضوع تبصره چهار ماده دو قانون توزیع عادلانه آب صورت پذیرفت و به حالت سابق اعاده گردید.

شاکرمی در پایان گفت: مجموعا ۱۲۲ فقره چاهِ بدون پرداخت هزینه برداشت آب و چاه‌های غیرمجاز نیز در راستای مواد ۲۷، ۲۸ و ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب مسلوب المنفعه و پلمب گردید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.