معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به پیگیری های مجدانه استاندار البرز در توسعه و آبادانی استان، گفت: بسیار جای امید است که برگزاری نشست معاونان عمرانی استانداری های کشور در ادامه پیشبرد اهداف و سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و امید و در راستای خدمت رسانی به مردم استان البرز باشد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور امروز در همایش شورای معاونین امور عمرانی استانداری های سراسر کشور افزود: از جای جای این سرزمین پرگهر، اقوام مختلف با آداب و سنن و فرهنگ های متنوع ایرانی اسلامی در استان البرز سکنی دارند.

وی افزود: با وجود قومیت های مختلف کشور در این استان و قابلیت ها و توانایی های البرز در حوزه منابع طبیعی و مناظر کم نظیر، توسعه صنعت گردشگری در اولویت برنامه های استان البرز قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تاکیدات و پیگیری های مجدانه استاندار البرز در توسعه و آبادانی  شاهد رشد قابل توجه و تکمیل طرح ها و پروژهای عمرانی استان البرز در سال 98 هستیم.

وی ادامه داد: پیرو سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان البرز و با تخصیص اعتبارات ملی در حوزه عمران، در سال جاری شاهد  تکمیل قطعه اول آزاد راه تهران شمال، احداث قطار شهری هشتگرد _کرج و بهره برداری کامل از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خواهیم بود. 

درویش پور عنوان کرد: در بخش صنعت، معدن و تجارت اولین شهرک صنعتی تخصصی دارویی  کشور در استان البرز احداث شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: استان البرز همچنین برای احداث و فعالیت شهرک های صنعتی در جایگاه سوم و از نظر صنایع غذایی در رتبه دوم قرار دارد. 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های البرز در حوزه کشاورزی خاطر نشان کرد: بزرگترین واحدهای صنعتی پرورش دام و طیور در استان البرز قرار دارد.

درویش پور تاکید کرد: با استقرار بزرگترین صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و همچنین احداث کارخانجات تولید دارو و واکسن دامی شاهد توفیقات روز افزون البرز در صنعت کشاورزی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی در حوزه منابع آب استان البرز خاطر نشان کرد: کل آب تجدید پذیر 2018متر مکعب است در حالی که مصرف استان از آب سطحی 32درصد و مصرف استان از آب زیر زمینی 68درصد است. 

درویش پور ادامه داد: جمعیت تحت پوشش آب شرب شهری99.85درصد و جمعیت تحت پوشش آب شرب روستایی 72درصد است. 

وی افزود: بسیار جای امید است تا برگزاری این نشست در ادامه پیشبرد اهداف و سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و امید و در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان البرز باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.