مدیر کل میراث فرهنگی استان از برگزاری نشست هماهنگی و بررسی مشکلات صنفی تاسیسات و موسسات گردشگری استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، فخرالدین صابری در جمع خبرنگاران گفت: نشست هماهنگی و بررسی مشکلات صنفی تاسیسات و موسسات گردشگری استان البرز در راستای ایجاد وحدت رویه، پیشگیری از ورود غیرقانونی و غیرحرفه‌ای دستگاه‌ها، اتحادیه‌ها و سایر نهادهای نظارتی در حوزه گردشگری و پیرو جلسه هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز این جلسه برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی، اتحادیه ها و سایر نهادهای مرتبط برگزار شد، ضمن تاکید دوباره بر قانون‌مداری کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان در خصوص قانون توسعه گردشگری، چگونگی نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری مواردی بیان شد.

وی افزود: به مواردی در این جلسه پرداخته شد که از جمله آنها اشاره به بند ۲ ماده ۹۸ قانون ششم توسعه کشور، ضرورت یکسان‌سازی نظارت و بررسی چگونگی بالا بردن خدمات در حوزه گردشگری، تشکیل کمیته‌های تلفیقی نظارتی، تشدید نظارت بر تاسیسات و موسسات خدمات رسان بودند .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: در پایان این جلسه ضمن تاکید بر این که کلیه دستگاه‌ها اتحادیه‌ها و نهادهای نظارتی و خدمات رسان مکلف به پیروی از قانون هستند مقرر شد نسبت به پیگیری مصوبات و نظارت بر اجرای دقیق قانون جلساتی به صورت منظم تشکیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.