مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز، گفت: نجاتگران این جمعیت طی ۲۷ مورد عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۴۹۰ نفر در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز در جمع خبرنگاران گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۱۳  تا ۸ صبح روز ۱۸ خرداد ماه، نجاتگران البرزی در ۲۷ مورد عملیات ، امدادرسانی کرده اند.  

وی افزود: از این تعداد ۱۶مورد حوادث جاده ای، ۳ مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد دریایی-ساحلی و ۶ مورد نیز کوهستان بوده است.      

چرخساز اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۴۹۰ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۵۸ نفر، خدمات حضوری ۷ نفر، خدمات مناسبتی ۴۱۰ نفر و دریایی-ساحلی ۱ نفر و  کوهستان نیز با ۱۴ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۶ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۱۹ نفر از مصدومان نیز برای تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان گفت: در جریان عملیاتهای امداد و نجات، ۳۴ تیم عملیاتی با استعداد ۱۴۹ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۳۱ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.