یک صد و چهل و سومین جلسه رسمی شورا با هدف بررسی لوایح ارسالی از شهرداری به شورای شهر کرج برگزار و لوایح متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا در یکصد و چهل و سومین جلسه رسمی شورا که با هدف بررسی لوایح ارسالی از شهرداری، برگزار شد، لایحه لیست تکمیلی عناوین و سمت های مشمول دریافت مزایای مسئولیت، اولین لایحه ای بود که به صورت دوفوریت مطرح شد و اعضای شورا با حساسیت و جدیدیت بالایی به بررسی آن پرداختند.

در متن این لایحه آمده است: پیرو نامه ارسالی لیست عناوین تکمیلی و سمتهای مشمول حقوق و مزایای مسئولیت شهرداری و با توجه به مصوبه شورای شهر در خصوص دستورالعمل پرداخت حقوق و مزایای مسئولین شهرداری به استحضار می‌رساند برخی از سمت های مشمول دریافت مزایای مسئولیت در مصوبه فوق در ساختار سازمانی شهرداری پیش بینی نشده در حالی که بعضا مسئولینی که بر اساس تشکیلات اداری دارای ابلاغ بوده و از سنوات گذشته مطابق مصوبات شورای شهر از مزایای عناوین شغلی برخوردار بوده و در ساختار مصوب و مورد عمل فعلی شهرداری بعنوان کارشناس پیش بینی گردیده و یا در ساختار تفصیلی وجود ندارد که موضوع دارای تناقص بوده و موجبات تبعیض ، سردرگمی و نارضایتی کارکنان را در اجرای مصوبه مذکور فراهم نموده است. لذا لیست تکمیلی عناوین به منظور برخورداری از مزایای مسئولیت به حضور اعلام می شود.

اعضای شورای شهر کرج با لایحه مذکور مخالف بوده و خواستار ارسال لایحه ای مجزا در خصوص نحوه پرداخت اضافه کاری، پاداش و ... به پرسنل در پست های مدیریتی را خواستار شدند که پس از بحث و گفتگو در این خصوص با مخالفت اعضای شورا با این لایحه مقرر شد شهرداری لایحه ای جدید با ریز پرداخت و شیوه پرداخت ها به شورای شهر کرج ارائه کند.

در ادامه تعدادی لایحه که در کمیسیون برنامه و بودجه و با موضوع پلاک ثبتی تملک و واگذاری املاک بود مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.