شورای‌شهر شیراز طی مصوبه‌ای، کاهش عوارض و بهای خدمات شهری سال ۹۸ را کاهش داد.

به گزارش ایلنا، لایحه شهرداری شیراز مبنی بر کاهش عوارض و بهای خدمات شهری سال ۱۳۹۸ عصر چهارشنبه چهارم اردیبهشت و در هشتادو یکمین جلسه صحن علنی شورای‌شهر شیراز تصویب شد. 

سیدعبدالرزاق موسوی، اضافه کرد: این لایحه به‌دنبال تشویق انبوه سازان و سرمایه‌گذاران به مشارکت بیشتر در بخش مسکن و رونق بازار مسکن است . 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌شهر شیراز در خصوص این لایحه گفت: این لایحه با هدف رونق بازار مسکن و به پیشنهاد شهرداری شیراز به تصویب رسید . 

عضو شورای شهر شیراز این لایحه را تشویقی ارزیابی و خاطرنشان کرد: این لایحه تلاش می‌کند تخفیف‌ها را در قالب کاهش عوارض به شهروندان در تمام طول سال ارائه کند و از تخفیف‌های پایان سال بکاهد تا همه علاقمندان امکان استفاده از ان را در‌طول سال داشته باشد و درآمد شهرداری نیز در طول سال محقق شود و موکول به سیاست‌های تخفیقی پایان سال نشود . 

موسوی ادامه داد: اطلاعات این کاهش عوارض در قالب جداول پیشنهادی شهرداری به تصویب رسیده که اطلاعات آن از طریق پایگاه مصوبات شورای‌شهر و شهرداری‌های مناطق پس از تایید فرمانداری شیراز قابل دسترسی است . 

وی خاطرنشان کرد: براساس این لایحه کاهش عوارض به‌صورت پلکانی در طول سال برای مودیان محاسبه و اعمال می‌شود . 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز یادآور شد که لایحه کاهش عوارض پس از تایید فرمانداری شیراز، قابلیت اجرایی دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.