معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه ها و تجمیع خدمات در خصوص برنامه ریزی برای زنان سرپرست خانوار استان، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی باید گزارش کامل و شفافی از وضعیت زنان سرپرست خانوار ارائه شود تا بر اساس آن نسبت به برنامه ریزی برای ارائه خدمات و حل مشکلات آنها اقدام شود.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی  در جلسه اولین کارگروه تخصصی بانوان سرپرست خانوار البرز، افزود: در این نشست تلاش شد که تصویر دقیقی از وضعیت زنان سرپرست خانوار استان با احصا نیازهای آنها، ترسیم شود.

وی ادامه داد: چند دستگاه و اداره کل در خصوص ارائه خدمات و روند اعطای تسهیلات به بانوان سرپرست خانوار گزارش داده و برنامه های خود را اعلام کردند.

ناجی با تاکید بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه ها و تجمیع خدمات در خصوص برنامه ریزی برای زنان سرپرست خانوار استان، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی باید گزارش کامل و شفافی از وضعیت زنان سرپرست خانوار ارائه شود تا بر اساس آن نسبت به برنامه ریزی جهت ارائه خدمات و حل مشکلات آنها اقدام شود.

وی افزود: موضوع مهم دیگری که در این نشست مطرح شد، تحقق وعده دولت در استان و انتصاب 30 درصدی بانوان در پست های مدیریتی بود.

معاون استاندار اضافه کرد: باید ظرفیت های بانوان و پست های استان بررسی و استخراج شود تا در مسیر تحقق وعده دولت با همپوشانی تمامی دستگاه های البرز گام برداریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.