به گزارش ایرنا، در ماه مهمانی خدا ،دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دختر و پسر البرز، به شکرانه کسب مهارت قرآن خوانی در کلاس های درس این استان با اجرای برنامه های ویژه جشن گرفتند.
آیین جشن متمرکز این برنامه ملی در دبستان پسرانه تزکیه آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد که در آن دانش آموزان به شکرانه کسب مهارت قرآن خوانی ، سجده شکر به جای آورند و به یاد امام و شهدای گرانقدر به همخوانی آیاتی از کلام المجید پرداختند.
در این جشن برای دانش آموزان به زبان شعر، هنر و قصه پیام های آموزشی و تربیتی از کلام وحی اجرا شد تا در ذهن دانش آموزان خاطره ای شیرین و ماندگار از فراگیری قرآن کریم نقش ببندد.
کسب مهارت روخوانی قرآن کریم برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در مدارس از آغاز سال تحصیلی 98-97 توسط معلمان همان پایه در کلاس درسشان آموزش داده شده است.
این طرح ملی به منظور انس و الفت بیشتر دانش آموزان پایه سوم با قرآن کریم درمدارس البرز اجرا شده است.
رئیس اداره دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز روز چهارشنبه در این زمینه اظهار داشت: افزایش آرامش روحی و روانی یکی از تاثیرات قرآن کریم بر دانش‌آموزان است که در خانه دومشان با کلام وحی آشنایی لازم را پیدا می کنند.
یونس جاوید نسب آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم و فراهم کردن خاطره ای شیرین برای کسب مهارت قرآن آموزی را از اهداف برگزاری این جشن در مدارس برشمرد.
در این جشن دانش آموزان شعر های قرآنی را همخوانی و کیک جشن قرآن میل کردند و به آنان هدیه های فرهنگی – آموزشی داده شد.
آموزش و پرورش البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.