مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: بیش از ۲۴ هزار حامی البرزی حدود ۱۹ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به رشد ۳۵ درصدی کمک‌های حامیان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ گفت: طی سال گذشته بخش قابل‌توجهی از خانوارهای ایتام فاقد مسکن با کمک حامیان خانه‌دار شدند و طبق برنامه پیش‌بینی‌شده امسال یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.

وی بابیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌بانک ملت و شناسه اختصاصی وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: بیش از ۲۴ هزار حامی البرزی حدود ۱۹ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

 محمدی فرد با تأکید بر اینکه هم‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهد گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی کاراته، ژیمناستیک، فوتبال آمریکایی، کارگردانی تلویزیون، شعر، تألیف کتاب و رمّان نویسی و حفظ قرآن به موفقیت رسیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با دعوت از خیّران برای برآورده کردن آرزوهای ایتام در سامانه آرزوها به آدرس Hamiarezooha.ir یادآور شد: در طول سال مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.