به گزارش ایرنا، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز روز شنبه در این آیین اظهار داشت: همانگونه که نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید دارند، باید دبیرخانه دائمی تجلیل از معلمان در ایران کوچک تشکیل شود.
حسین رحمانیان با اشاره به اینکه تجلیل از معلمان نباید به یک هفته محدود شود، خاطرنشان کرد: معلمی عشق است که با وجود همه کمبودها در کلاس درس با تمام وجود برای رشد علمی و تربیتی آینده سازان ایران اسلامی تلاش می کنند.
وی بیان داشت: معلمان سفیران کیان اسلامی ایران در مدارس هستند که عاشقانه در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه استاندار البرز توجه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش دارد، تصریح کرد: آموزش و پرورش در این استان نیاز به زیرساخت های مناسب دارد که این مهم نیاز به پیگیری دارد.
وی در ادامه به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران پرداخت و اضافه کرد: معلمان هوشمندانه مطالباتشان را پیگیری می کنند و بهانه ای به دست دشمنان در این خصوص نمی دهند.
رحمانیان عنوان کرد: آموزش و پرورش در البرز دارای ظرفیت بالایی است که نمونه بارز آن در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در بخش های مختلف از جمله نیروی انسانی با تجربه، مدارس شاخص و دانش آموزان مقام آور در محور های علمی، ورزشی، پژوهشی، فناوری ، نانو و ... قابل مشاهده و تحسین برانگیز است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز در این آیین اظهار داشت: در دین مبین اسلام به علم سفارش بسیار شده است که مسئولیت این رسالت خطیر را معلمان در جامعه برعهده دارند.
فرزاد شعبانی بیان داشت: مهمترین خاطره ای که در ذهن هر فردی نقش می بندد مربوط به معلم است زیرا معلم هدایتگر است و مسیر زندگی را به افراد می آموزد.
وی یادآور شد: به همت والای معلمان ، آموزش و پرورش ناحیه یک کرج همواره در مسابقات و اجرای طرح های ملی و استانی حائز رتبه برتر می شود.
وی تصریح کرد: از مجموع 11 مدرسه ای که در مرحله کشوری طرح تعالی مدیریت مدرسه برتر شناخته شده است، 5 مدرسه مربوط به آموزش و پرورش ناحیه یک کرج است.
وی در ادامه به سرعت بخشی به خدمات رفاهی معلمان در این ناحیه پرداخت و گفت: مدت انتظار وام رفاهی به معلمان در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به 2 ماه رسیده است.
وی تاکید کرد: برای کاهش و رفع مشکلات و کمبودها در حوزه مدارس نیز برنامه های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.
در این آیین با اهدا لوح سپاس از 125 معلم شاخص آموزشگاهی، منطقه ای و استانی تجلیل شد.
آموزش و پرورش ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز و 3 هزار و 50 معلم دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.