به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از گروه دارویی اکتوورشهرک صنعتی بهارستان کرج افزود: حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در استان که با رونمایی از چند دستاورد ارزشمند علمی همراه شد، نقطه عطفی برای البرزنشینان است.
وی بیان داشت : امروز دستاوردهای خوبی در زمینه درمان بیماری های خاص از جمله سرطان و دیابت در استان البرز رونمایی شد.
استاندار البرز به بازدید معاون رئیس جمهوری از پارک علمی و فناوری استان اشاره کرد و گفت: این مجموعه جای افتخار دارد زیرا جوانان البرزی در شرایط تحریم برای مردم ایران گام های ارزشمند علمی و تولیدی برمی دارند.
شهبازی افزود: فرزندان میهن اسلامی با کمترین امکانات توانسته اند در زمینه تولید دارو و دستاورد های صنعتی اقدامات بزرگی انجام دهند و امروز ما شاهد بزرگترین هاب دارویی کشور دراین استان هستیم .
وی گفت: من هم به عنوان استاندار البرز در بحث زیر ساخت ها، کمک به صادرات، کاهش وارادات ، رفع مشکلات نقدینگی و گردش امکانات در بخش دارویی همکاری های لازم را خواهم داشت.
استاندار البرز اظهار داشت:سال گذشته 202 میلیون دلار جذب سرمایه گذار خارجی داشتیم که بیش از 70 میلیون دلار در حوزه دارو بود.
وی افزود: البرز در تولید دارو بالندگی کامل دارد و دست سرمایه گذاران و شرکت های استارت آپ ها را به گرمی می فشاریم و آماده همکاری با آنها هستیم .
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.