محمد امین فرشی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرکز این کلینیک در شهرک صنعتی اشتهارد است ،افزود: هم اکنون فرآیند تشکیل کلینیک کسب و کار آغاز و فعالیت آن در مرحله تشکیل هیات مدیره است.
وی اضافه کرد: پس از عضو گیری کلینیک، تیم های توانمند ساز و خدمات رسان به واحدهای تولیدی فعالیت خود را آغاز می کنند.
فرشی گفت: با حضور نماینده ویژه دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان البرز، اعضای شورای راهبری کلینیک متشکل از نماینده استانداری، سازمان صمت، سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان بخش خصوصی و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان، مدارک متقاضیان عضویت در هیات مدیره بررسی شد.
وی ادامه داد: در گام بعدی پس از برگزاری انتخابات از میان اشخاص حقیقی و حقوقی که مدارک آنان تائید شده هیات مدیره قانونی تشکیل و پس از آن خدمات تیم های توانمند ساز عضو کلینیک در جهت توسعه کسب و کار واحدهای صنعتی در استان آغاز می شود.
وی با بیان اینکه تسهیل سازی فرآیند توسعه کسب و کار واحدهای صنعتی از مهم ترین اهداف تشکیل کلینیک کسب و کار است خاطر نشان کرد: تسهیل در تامین مواد اولیه، تبلیغات، بازار یابی، شناسایی بازارهای جدید داخلی و صادراتی، اخذ نشان و استانداردهای لازم در جهت حضور در بازارهای جدید و آموزش نیروهای کار از عمده اهداف تشکیل این کلینیک است.
فرشی گفت: محل استقرار کلینیک کسب و کار واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد بوده اما دایره خدمات رسانی آن به شهرک های صنعتی در کل استان است.
وی با اشاره به اینکه این کلینیک از اوایل خرداد به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند افزود: در دیگر شهرک های صنعتی مانند نظرآباد، سپهر و سیمین دشت که از شهرک صنعتی اشتهارد فاصله دارند، کلینیک های سیار خدمات کسب و کار راه اندازی می شود.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان فعال هستند.
7414/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.