به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در آیین تجلیل از معلمان شاخص البرز که در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد، افزود: در نشست های معلمان و شورای آموزش و پرورش به دلیل نقش مهم آموزش و پرورش و همچنین جایگاه مهم معلمان در عرصه تعلیم و تربیت حضور پیدا می کنم.
وی تصریح کرد: برنامه های آموزش و پرورش را با علاقه و جدیت دنبال می کنم و از ابتدای مسئولیتم در البرز پیگیر مسائل مختلف اعم از معیشت و رفاه معلمان بوده ام و این راه را ادامه می دهم.
وی تاکید کرد: قشر فرهیخته معلمان، تولیدکننده نیروهای آینده ساز کشور هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه برای مدیران مدارس احترام ویژه ای قائل هستم، ادامه داد: مراکز آموزش و پرورش نباید دغدغه پرداخت هزینه های خدماتی از جمله آب، تلفن ، برق و گاز را داشته باشد و به مدیران این دستگاه ها نیز تاکید شده است که نباید به دلیل بدهی انشعاب مدارس قطع شود.
وی یادآورشد: انتظارات آموزش و پرورش از نماینده عالی دولت در استان و در مقابل مطالبات نماینده عالی دولت از آموزش و پرورش مشخص است و در این راستا باید اهتمام ویژه ای برای تعامل و هم افزایی در این بخش مهم وجود داشته باشد تا زیر ساخت های مناسب فراهم آید.
شهبازی خاطرنشان کرد: از ظرفیت فرهنگیان در پست های مدیریتی استان به منظور تبادل افکار استفاده کرده ایم زیرا این قشر بسیار فرهیخته و آگاه هستند.
وی ادامه داد: مطالبات معلمان به دلیل پیگیری مستمر مدیر کل آموزش و پرورش البرز با جدیت دنبال می شود .
استان البرز 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.