سید علی محمد سید میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برای هشتمین سال متوالی شاهد برگزاری این برنامه هستیم.
وی اظهار داشت: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، کهن ترین مرکز آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی ایران است و این برنامه در سال های گذشته با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بوده است.
سیدمیرزایی گفت: اقشار مختلف مردم اعم از شهروندان، دانش آموزان، دانشجویان و محققان می توانند در این برنامه از بخش های مختلف این پردیس و دستاوردهای علمی گروه های آموزشی و پژوهشی بازدید کنند.
وی، بازدید از موزه جانور شناسی استاد جلال افشار، باغ گیاهشناسی، گلخانه ها، کارگاه ها، کارخانه لبنیات، بانک ژن حبوبات، غرفه های شرکت های دانش بنیان و آزمایشگاه ها را از جمله بخش های این برنامه برشمرد.
سید میرزایی اضافه کرد: کاخ سلیمانیه، غرفه حیوانات زنده (گوسفند و بزاصلاح نژادی، طاووس، سگ گله، سگ نگهبان، پرنده های زینتی و...) و همچنین فضای تاریخی و بی نظیر مجموعه از دیگر دیدنی های این پردیس دانشگاهی تاریخی است.
عموم مردم برای بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج می توانند روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح تا 18 به این پردیس مراجعه کنند.
پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیش از 100 سال قدمت دارد.
این پردیس دانشگاهی نخستین مدرسه کشاورزی در ایران با عنوان مدرسه فلاحت بوده است.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.