به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان البرز ، مصطفی قانعی در بازدید از آخرین دستاوردها و توانمندی های پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی این استان افزود: همکاری های بیشتر جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ضروری است.
وی ادامه داد: برای اجرای پروژه های مشترک که مورد نیاز کشور هستند محدودیت مالی و بودجه ای نداریم و از طریق معاونت علمی و فناوری و هم صندوق نوآوری و شکوفایی آماده همکاری و حمایت از طرح هایی هستند که در زمینه های مختلف زیست فناوری ارائه شود.
قانعی با اشاره به اینکه کشور در حوزه دارو موفق بوده ، گفت: انتظار ما این است که جهاد دانشگاهی بیش از هر زمانی در شرایط کنونی نقش آفرینی کند.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر تعامل بیشتر بخش های مختلف جهاد دانشگاهی از جمله پژوهشکده ها، مراکز علمی، شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناوری این نهاد با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد.
همچنین در حاشیه این بازدید در خصوص شبکه مجازی بانک های ژنی کشور بحث و گفت وگو شد و با توجه به اینکه زیرساخت این شبکه در مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وجود دارد مقرر شد برای تکمیل و ارتقاء آن همکاری های لازم بین مرکز و ستاد توسعه زیست فناوری انجام شود.
همچنین در این بازدید زمینه همکاری های متقابل توسط طرفین مطرح و مورد بررسی قرار گرفت
درپایان برنامه از قسمت های مختلف مرکز آزمایشگاهی حیوانات پژوهشگاه ابن سینا ، پژوهشکده گیاهان دارویی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران بازدید به عمل آمد و مدیران و کارشناسان بخش های مختلف به بیان فعالیت واحدهای مربوطه پرداختند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.