به گزارش ایرنا، ابوالفضل شاه بیک روز یکشنبه درنشست با مدیران مدارس استعدادهای درخشان البرز اظهارداشت : دهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو طی سه مرحله در بهار و تابستان98 توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با تایید و همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان المپیاد علوم و فناوری نانو از امتیازات بنیاد ملی نخبگان که جدول آن در سایت باشگاه موجود است،بهره مند خواهند شد.
شاه بیگ با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان علاقه مند برای شرکت در این المپیاد از 15 اسفند ماه 97 آغاز شده است، یادآورشد: دانش آموزان با رعایت شرایط مندرج در آیین نامه مربوطه می توانند در سامانه ثبت نام آنلاین سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir اقدام به نام نویسی و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.
وی گفت : ضرورت دارد مدیران نسبت به اطلاع رسانی دقیق و جامع به دانش آموزان و اولیاء در مورد نحوه نام نویسی داوطلبان در این رویداد مهم علمی اقدام کنند.
وی تاکید کرد: تا کنون دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان البرز در مسابقات و جشنواره های علمی بین المللی از جمله ریاضی موفق به کسب مدال های رنگارنگ می شوند که قابل تحسین است.
استان البرز دارای 17 مدرسه استعدادهای درخشان است که حدود هفت هزار و 500 دانش آموز در آن تحصیل می کنند.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.