به گزارش ایرنا، سالار قاسمی در مراسم متمرکز استانی سیل مهربانی همکلاسی ها که روز چهارشنبه در مدرسه دخترانه مهدیه آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد، اظهارداشت: براین اساس امروز دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز به کمک این عزیزان شتافتند.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش استان های البرز، تهران و شهرستان های تهران معین حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان استان سیل زده لرستان شده اند.
وی از مدارس به عنوان کانون های مهربانی و محبت یاد کرد و اضافه کرد: معلمان در مدارس پرچمدار عشق، محبت و مهربانی هستند که دانش آموزان در کلاس درسشان این درس مهم را آموخته و تمرین می کنند.
قاسمی در ادامه به نقش مهم خانواده ها در تربیت فرزندان مهربان پرداخت و تصریح کرد: دانش آموزان در این دو کانون مهم اجتماعی درس مهر را فرا گرفته اند که در سیل مهربانی همکلاسی ها با شور و نشاط همگام و همدل شده اند.
وی با بیان اینکه با موج همدلی و مهربانی که در جامعه وجود دارد، هیچ سختی و مشکلی تاثیرگذارنیست چون با همت هموطنان سختی ها پشت سر گذاشته می شود.
وی گفت: دراین همدلی میزان کمک مهم نیست چون این روحیه کرامت، فداکاری و ایثاراست که در این حرکت معنوی- ایرانی موج می زند.
مدیر آموزش و پروش ناحیه سه کرج اظهارداشت: امروز دست های مهربان دانش آموزان و فرهنگیان در پویش ملی مهربانی همکلاسی ها بار دیگر مهربانی قلب های ایرانیان را در کمک به هموطنان به نمایش می گذارند.
ابراهیم فلاح نژاد تصریح کرد: در بهار و آغازین روزهای سال نو، هموطنان شمالی، لرستان و خوزستان در سیل آسیب دیدند که هم اکنون نیاز به کمک ما دارند.
وی بیان داشت: دست هایی که کمک می کنند، دست های مقدسی هستند که در این پویش به کمک دانش آموزان و فرهنگیان لرستانی می شتابند.
وی تصریح کرد: امروز دانش آموزان و معلمان 705 کد مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در سیل مهربانی شرکت می کنند.
در این آیین استانی دانش آموزان و فرهنگیان هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به سیل زدگان استان لرستان اهدا کردند.
استان البرز460 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.