به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز دوشنبه در نشستی با هیات های ورزشی استان البرز افزود: با وجود کمبود در زیر ساخت ها، در برخی از رشته ها از جمله قایقرانی، ورزش های هوایی و کوهنوردی منابع و امکانات خدادادی و طبیعی زیادی دارد که باید از آنها بهره برداری بیشتری کرد.
وی اضافه کرد: در استان بی نظیری زندگی می کنیم که همزمان در منطقه ای مانند دیزین برف و در منطقه ای مانند اشتهارد کویر داریم.
غفرانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 98، سال تحقق اهداف بزرگتری در ورزش این استان است، اظهار داشت: تمامی تلاش مان بر این است که در این سال دستاوردهای سال های اخیر رشد مضاعفی داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن المپیک 2020، امسال می تواند برای تمامی رشته های المپیکی البرز و ورزشکاران ملی پوش استان سرنوشت ساز باشد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز نیز در این نشست گفت: در سال 97 با رشدی چشمگیر بیش از 110 میلیارد ریال به هیات های ورزشی استان و شهرستان ها کمک مالی شده است.
قدرت الله شمیرانی با بیان اینکه حداقل ٤٠ درصد اعتبارات هیات های ورزشی باید درحوزه ورزش بانوان هزینه شود اظهار داشت: اختصاص سانس های تمرینی و آموزشی بانوان باید در ساعت مناسب اماکن ورزشی صورت گیرد و از بانوان نیز انتظار داریم در تصمیم گیری هیات ها نقش جدی و اساسی ایفاء کنند.
وی گفت: همچنین تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش ازطریق ظرفیت قانونی ماده ٢٧الحاق (٢) در نظر گرفته ایم.
بیش از 156 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.