مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران، هماهنگی دوره‌های آموزشی و تلاش در ارتقاء جایگاه روابط عمومی مجموعه‌های ادارات استان البرز را از الزامات برنامه های پیش رو برشمرد و تاکید کرد: عملکرد خوب روابط‌عمومی‌ها می‌تواند پل ارتباطی قوی بین مدیران و شهروندان باشد.

به گزارش ایلنا، حسین رحمانیان، امروز به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان در بازدید از هفتمین جشنواره لاله های کرج اظهار کرد: شاخص‌ترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هماهنگی و همکاری در مسائل مختلف توسعه ای این استان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه با تشکیل شورای روابط عمومی های استان زمینه برای ارتقاء بخش مهم ادارات و دستگاه های اجرایی‌فراهم شده‌است، افزود: چارچوب فعالیت روابط‌عمومی‌دستگاه‌های اجرایی در این شورا تبیین شده و روابط‌عمومی‌ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع رسانی در استان و شهرستان ها فعالیت می کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی تصریح کرد: روابط عمومی در حقیقت پل ارتباطی با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام و با نگرش ها و تمایلات و عادت ها و سلایق متفاوت است.

رحمانیان، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران، هماهنگی دوره های آموزشی و تلاش در ارتقاء جایگاه روابط عمومی مجموعه های ادارات استان البرز را از الزامات برنامه های پیش رو برشمرد و تاکید کرد: عملکرد خوب روابط عمومی‌ها می‌تواند پل ارتباطی قوی بین مدیران و شهروندان باشد.

وی با قدردانی از عملکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج عنوان کرد: فعالیت های مطلوبی از جمله برگزاری روز فرهنگی کرج، برگزاری جشنواره لاله ها، اطلاع رسانی در بارندگی های اخیر توسط شهرداری برگزار شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها با ارتقاء نقش خود به نحو مطلوب می‌توانند دریچه ای نو و تاثیر گذار نسبت به هر دستگاهی در سطح کل بگشایند و در این راستا روابط عمومی شهرداری کرج پیشتاز بوده است.  

رحمانیان از احیا و تقویت شورای اطلاع‌رسانی دولت در استانداری البرز خبر داد و گفت: مدتی است در این زمینه حرکت‌هایی شروع شده است که نیازمند همراهی و همکاری تمام مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادها هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.