به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه استان البرز امروز پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه به میدان آمدند و توفنده تر از گذشته علیه آمریکای جنایتکار و تروریست پرور خروشیدند.
اقوام مختلف ایرانی ساکن استان البرز امروز یکصدا شعار های « مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسرائیل »، « ایران سپاهی شده، ترامپ روانی شده »، « ما همه برادریم، سپاهیان رهبریم »، « سپاهی و ارتشی ، 2 لشکر الهی »، «آمریکا در چه فکریه ، ایران همه اش سپاهیه» و « ترامپ کمرش شکسته ، سپاه نمیشه خسته » را سردادند.
قشرهای مختلف مردم در کلانشهر کرج مرکز استان البرز از مصلای نماز جمعه تا امامزاده حسن (ع) این کلانشهر راهپیمایی دشمن شکن برگزار کردند و حمایت خود را از فرزندان سپاهی و سایر نیروهای مسلح ایران اسلامی اعلام داشتند.
راهپیمایان که با خود پلاکاردهایی حمل می کردند، اعلام داشتند که آمریکا به عنوان مسبب اصلی جنایت های جهانی، حامی تروریست های تکفیری و عامل کشتار مردم مظلوم سوریه، عراق ، افغانستان، یمن ، فلسطین، پاکستان و سایر کشورها نمی تواند ملت های آزاده جهان را به تروریست بودن متهم کند.
همچنین راهپیمایان به جهانیان متذکر شدند، کسانی که در خط مقدم مبارزه با تروریست های تکفیری و دست پرورده آمریکا و حامیانش در منطقه خاورمیانه هستند و بخش عمده ای از منطقه را از لوث تروریست ها پاکسازی کردند، امروز توسط رئیس جمهورجنایتکار آمریکا ، تروریست معرفی می شوند که این رفتار ترامپ مصداق واقعی حمایت از تروریسم جهانی است.
ساکنان شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، فردیس ، اشتهارد و طالقان استان البرز با برگزاری راهپیمایی با شکوه رفتار خصمانه رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند و از مجامع بین المللی خواستند در مقابل این رفتار احمقانه واکنش نشان دهند.
همچنین قطعنامه سراسری حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشور در این راهپیمایی ها قرائت شد که با تکبیر راهپیمایان همراه بود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.