علی درویش پور روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: خوزستان برای کل کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و این روزها نیزتمام ایران در کنار این استان است تا مشکلات آن را مرتفع کند.
وی ادامه داد: بیش از 300 تن کمک های استان البرز جمع اوری شده که روز گذشته محموله حدود 100 تنی به خوزستان ارسال شد.
معاون استاندار البرز با بیان اینکه چند تن از مدیران استان این محموله را به خوزستان منتقل کردند خاطر نشان کرد: امروز روستاهای بحرانی شهرستان باوی مورد بازدید قرار گرفته و با تمامی امکانات موجود به کمک سیل زدگان می شتابیم؛ تلاش ما رفع مشکلات هموطنان سیل زده است.
وی ادامه داد: پس از تعیین استان البرز به عنوان استان معین؛ کارگروهی با دستور استاندار البرز برای جمع آوری کمک های مردمی و اینکه کمپ در کدام نقطه راه اندازی شود تشکیل شد.
درویش پور افزود: پس از اعلام نیازها از سوی استاندار خوزستان؛ شهرستان باوی با 100روستا و سه شهر انتخاب و با توجه به شناختی که از جغرافیای خوزستان داشتیم؛ در سه راه تپه اهواز سایتی 20هکتاری اختصاص و کمپ امداد رسانی البرز در این کمپ ایجاد شد.
معاون استاندار البرزافزود: جای زخم های بی شمار دوران دفاع مقدس هنوز بر پیشانی این منطقه وجود دارد و نباید دیوارهایی که نم کشیدند سبب ریزش روح و روان ها شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.