محمد امین بزازی پور فرشی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محورو حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال از دیگر برنامه های شرکت شهرک های صنعتی این استان در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است.
وی اضافه کرد: هدف ما این است که هر چه بیشتر با استفاده از توان داخلی بتوانیم به رشد و توسعه اقتصاد و افزایش اشتغال در استان کمک کنیم.
بزازی پور فرشی در بخش دیگری از سخنان خود به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با سیل احتمالی در شهرک های صنعتی استان بویژه شهرک صنعتی اشتهارد اشاره و اظهار داشت: از زمان بروز سیلاب در بخشی از کشور، تمامی مدیران و کارکنان شهرک صنعتی اشتهارد با هدف جلوگیری از تکرار سیل سال گذشته در این شهرک پای کار بوده و به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل هستند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز افزود: به این منظور تمامی خدمات رسانی به صنعتگران و تنظیفات محیطی شهرک از نزدیک پیگیری و مورد نظارت دقیق قرار می گیرد.
بزازی پور فرشی گفت: همچنین عملیات پاکسازی، انتقال تمامی لاگون ها و مسیر آب های سطحی شهرک های صنعتی اشتهارد به صورت شبانه روز در روزهای اخیر در حال انجام است.
در بارندگی های خرداد ماه سال گذشته، سیلاب بیش از 310 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شهرک صنعتی اشتهارد در این استان خسارت وارد کرد.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در البرز مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 2 هزار واحد در شهرک صنعتی اشتهارد قرار دارند.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.