به گزارش ایرنا، علی نظری شیخ احمد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک و سال حمایت از کالای ایرانی با مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران دستورالعمل بخشودگی جرایم دیرکرد اقساط معوق از تاریخ 21 مرداد لغایت 8 شهریورماه 97 به واحدهای صنعتی ابلاغ شده بود که با توجه به درخواست مکرر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و کمک به اشتغال این طرح تا پایان آبان ماه 97 تمدید شد.
وی از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خواست با توجه به محدودیت زمانی جهت بهره مندی از دستورالعمل مذکور هرچه سریعتر به شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل مراجعه کنند.
نظری اظهار داشت: براساس این دستورالعمل واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری که به بدهی آنها جرایم تعلق گرفته باشد با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 80 درصد بخشودگی و با پرداخت 50 درصد اصل بدهی مشمول 60 درصد بخشودگی می شوند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل اضافه کرد: همچنین واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد که به بدهی آنها جرایم تعلق گرفته باشد با پرداخت 50 درصد اصل بدهی مشمول 50 درصد بخشودگی و با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 70 درصد بخشودگی خواهند شد.
23 شهرک و نواحی صنعتی متشکل از 9 ناحیه صنعتی ، هشت شهرک صنعتی و پنج شهرک صنعتی غیردولتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.