به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی شامگاه یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی فردیس که به میزبانی شهرداری مشکین دشت برگزار شد، افزود: یکی از وظایف ما در ستاد شورای فرهنگ عمومی برنامه ریزی و پیگیری اموری نظیر سرکشی مستمر از خانواده های معظم شهدا است.
وی اظهار داشت: این سرکشی ها در مناسبت های مختلف باید پیگیری شود و ضرورت دارد تا به نحو مطلوب قدردان ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باشیم.

**شهرنشینی مطلوب نیازمند فرهنگ سازی است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با اشاره به تغییر سبک زندگی در مناطق شهری گفت: شهرنشنی مطلوب به فرهنگ سازی نیاز دارد.
حجت الاسلام حمیدرضا ولی زاده درنشست شورای فرهنگ عمومی فردیس افزود: طرح های مختلفی برای فرهنگ سازی در مجتمع های مسکونی باید اجرا شود.
**محتوای بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: با توجه به نقش و اهمیتی که مقام معظم رهبری برای بیانیه گام دوم انقلاب قائل شده اند باید شورای فرهنگ عمومی شهرستان به این بیانیه توجه خاص داشته باشد.
سرهنگ احسان علیزاده افزود: امیدافزایی و گفتمان سازی بخصوص در میان جوانان و مسئولیت دهی به قشر جوان که همواره مورد تاکید و توصیه رهبری معظم انقلاب بوده از جمله وظایفی است که مسئولان و مدیران باید در حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی مورد توجه پیگیری رار دهند.
**اختصاص 6 میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه شهرک بعثت مشکین دشت
شهردار مشکین دشت نیز در این نشست از اختصاص 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کتابخانه بعثت در این شهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این کتابخانه در سال آینده شروع خواهد شد.
سیدجعفرموسوی افزود:با توجه به نیاز منطقه ، خیرین مشکین دشت تکمیل مسجد شهرک بعثت و طرح های دیگر فرهنگی را متقبل شده اند.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.