مراد مالمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از آذر ماه سال جاری ستاد اسکان مسافران نوروزی با فراهم آوری مقدمات برای اسکان و استقبال از میهمانان نوروز 98 با حضور اعضا در این استان تشکیل شد.
وی خاطرنشان کرد: در نشست های هفتگی این ستاد ، بررسی های لازم در مورد تجهیزات، ساماندهی، بهسازی، بهداشت و آموزش نیروی انسانی در دستور کارقرار گرفت.
مالمیر بیان داشت : آموزش و پرورش البرز با آماده سازی مقدمات پذیرش سامانه ای از 16 اسفند ماه 98، پیش بینی پایگاه مرکزی پذیرش ، ساماندهی 21 آموزشگاه به صورت حضوری با 165 کلاس ،و مراکز رفاهی خانه معلم آماده پذیرایی از فرهنگیان و مسافران در تعطیلات نوروز 98 شده است.
وی با اشاره به شرایط جغرافیایی البرز و قرارگرفتن بر سر راه استان های شمالی ، غربی و مرکزی کشور و برخورداری از جاذبه‎های بکر گردشگری، این استان ادامه داد: در مراکز اسکان 75 نیروی انسانی آموزش دیده به صورت دو شیفت آماده خدمت به فرهنگیان فرهیخته از سراسر ایران اسلامی شده اند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به جایگاه رفیع معلمان در جامعه پرداخت و اضافه کرد: شعار مراکز اسکان فرهنگیان در نوروز 98 در این استان ارائه خدمات شایسته و تکریمی است به گونه ای که همه مدارس و مراکز اقامتی بهسازی، مرمت ، پاکسازی و بهداشتی شد.
مالمیر گفت: به منظور نظارت مستمر بر روند فعالیت های در نظر گرفته شده در قالب ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز، طرح بازدید میدانی از مراکز اقامتی پیش بینی شده در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان در دستور کاری قرار گرفت.
وی بیان داشت: طبق برنامه کلاس ها و مراکز اقامتی پس از نظافت کامل از نظر بهداشتی مجهز به فرش، موکت، یخچال، وسایل گرمایشی و تلویزیون شدند.
وی افزود: فرهنگیان فرهیخته سراسر کشور می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر خود در ایام نوروز اقدام کنند.
مالمیر با اشاره به اینکه پذیرش میهمانان نوروزی از 28 اسفند 97 آغاز و تا 12 فروردین 98 ادامه دارد، یادآور شد: چیدن سفره های هفت سین نوروزی ، ارائه کتاب برای مطالعه ، وسایل ورزشی ، تهیه نقشه و فهرست مراکز خدماتی ، فرهنگی، تاریخی و گردشگری البرز به همراه اطلاعات مربوط به آن از دیگر اقدامات در مکان های اقامتی فرهنگیان است.
وی تاکید کرد: برای اطلاع رسانی به فرهنگیان در زمینه آدرس پایگاه های نوروزی اسکان فرهنگیان در البرز 120 بنر بزرگ با مشخصات کامل در میادین ورودی از سوی ستاد مرکزی و نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان به ویژه در کرج نصب شده است.
سال گذشته حدود 20 هزار خانواده از ستاد های اسکان آموزش و پرورش استفاده کردند.
2819/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.